Valvoja: Tuomaristo

AH-fani kirjoitti:Miesten viesti: Olin eilen umpisuolen takia sairaalassa ja kotiuduin vasta klo 18. Kyllä ainakin entisen tuomarin aikana katsottiin silloin, kun ei ollut veikattu, niin edellisen kerran rivistä. Mutta siis kaudella eikä avauskilpailussa. Minusta sitäkin kyllä pitäisi tulkita uusin silmin.
Naisten viesti:
1. Ruotsi
2. Ranska
3. Sveitsi
4. Saksa
5. Norja
6, Itävalta

AH-fani kirjoitti:Mutta jos tämä vaatii, että molemmat viestit olisi mentävä vanhalla, niin ei sitten. En lähde siihen. Gary aikoinaan sanoi, että jos on jättänyt tekemättä, niin lasketaan vanhalla. Liittyen aikaan, kun minulla meni 5 sekuntia pitkäksi viestin lähetys
WebSlave kirjoitti:AH-fani kirjoitti:Mutta jos tämä vaatii, että molemmat viestit olisi mentävä vanhalla, niin ei sitten. En lähde siihen. Gary aikoinaan sanoi, että jos on jättänyt tekemättä, niin lasketaan vanhalla. Liittyen aikaan, kun minulla meni 5 sekuntia pitkäksi viestin lähetys
Ei tietenkään vaadi, viestiveikkauksethan on kisakohtaisia. On sitä muistaakseni ennenkin osallistuttu vain jälkimmäisen viestin veikkaukseen, kun ensimmäinen on unohtunut.
En muista, että vanhat rivit olisivat olleen pidempään voimassa, mutta tarkistan asian, täältähan nuo vanhatkin ketjut löytyy. Laitetaan tuokin sääntökohta harkintaan. Pelkään vain, että se johtaa ikiriveihin ja minä laskeskelen pisteitä, vaikka veikkaaja on aikoja sitten lopettanut veikkailun.
WebSlave kirjoitti:Lukaisin Garyn vetämän aikakauden ketjut läpi. Viestiveikkauksessa ei mitään vanhojen veikkausten voimassaoloa ollut, vaan jos jäi veikkaamatta, jäi ilman pisteitä. Garyn viimeisellä kaudella kirja kerran erikseen pyysi unohdettuaan laittaa rivin ennen ensimmäisen viestin alkua, että voitaisiinko vanha rivi huomioida. Gary suostui tähän "kunhan ei tule tavaksi". Silloinkin kyse oli edellisviikonlopun rivistä.
Kolmen viikonlopun voimassaoloa myös viestiveikkauksessa ei minullakaan erikseen mainita kauden avausviestissä, enkä äkkiseltään muista onko sitä koskaan sovellettu. Mutta missään tapauksessa se ei ole voimassa kolmea kertaa, kun viestit hiihdetään, vaan sen saman kolme perättäistä viikonloppua kuin koriveikkauskin. Eihän esim. sekaviestejä kisatakaan kaudessa kuin neljä kertaa (ja joitakin vuosia sitten vain kolme kertaa).
AH-fani kirjoitti:Joka viikonloppu ei kisata. KAi kyse on kolmesta osakilpailusta eli kahdesta vanhalla menosta. Jos kisa on joulukuun lopussa niin ei kai tässä viikkoja lasketa tammikuussa silloinhan ei saa uusia yhtään samoilla
WebSlave kirjoitti:AH-fani kirjoitti:Joka viikonloppu ei kisata. KAi kyse on kolmesta osakilpailusta eli kahdesta vanhalla menosta. Jos kisa on joulukuun lopussa niin ei kai tässä viikkoja lasketa tammikuussa silloinhan ei saa uusia yhtään samoilla
Kisaviikonlopuista toki on kyse ja sitä sanaa avausviestissäkin käytän. Joulutauko tai MM-kisoja edeltävä tauko eivät siis rivien voimassaoloon vaikuta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa