Fanit eivät ole näköjään sulattaneet sitä, mitä Julia Simonille tapahtui. Tuskin Simon itse on tämän takana:
"Olen syvästi pettynyt Justinen puolesta; hän sai uhkauksia, vaikka hän on uhri."
Kirjailija Mirko Hominal12.12.2025
Ampumahiihto - Lou Jeanmonnot puhuu suoraan eikä peittele sanojaan. "En toivonut kokevani uraani Ranskan maajoukkueessa näin."
"Julia Simonin paluu on ollut meille suurin piirtein samanlainen kuin viimeiset kolme vuotta. Itse asiassa olemme tottuneet siihen. Jos teille se on satunnaista mediassa, meille se on ollut päivittäistä kolmen ja puolen vuoden ajan."
Joten itse asiassa tiedämme, että olemme oppineet elämään tilanteiden kanssa, jotka ovat muuttuneet hieman vuosien varrella. Mutta tajuamattamme olemme tottuneet siihen", Lou Jeanmonnot kertoi L'Équipelle.
Olen syvästi pettynyt Justinen puolesta. Koska mielestäni hän maksaa aivan liian kovan hinnan jostakin, jonka uhri hän itse aikoinaan oli.
Esimerkiksi viime viikonloppuna hän sai tappouhkauksia tytärtään kohtaan. Ja rehellisesti sanottuna se kuvottaa minua. En usko, että on normaalia, että tilanne on kärjistynyt tähän pisteeseen.
Kaiken tuon todistamisen jälkeen se on rehellisesti sanottuna vaikeaa, koska tuntee itsensä hieman voimattomaksi ihmisen julmuuden edessä, joka ei aikoinaan koskettanut noita ihmisiä. Joten lyhyesti sanottuna se on raskasta ja olen, no, rehellisesti sanottuna, pettynyt.
En halunnut kokea urheilu-uraani Ranskan maajoukkueessa näin. Olisin halunnut mennä harjoituksiin ystävien kanssa ja olla iloinen voidessani mennä. Valitettavasti näin ei ole.
Mutta olemme oppineet selviytymään. Mutta jälleen kerran, teen parhaani tukeakseni häntä. Justine on ihana ihminen, joka ansaitsee kaiken maailman rakkauden ja joka on, tajuamattaan, ollut hieman rikki kaikesta tästä."
Kuten olette ymmärtäneet, Julia Simonin paluu Ranskan joukkueeseen ei selvästikään ilahduta kaikkia, ja ymmärrämme sen oikein hyvin.
Yhtyeen sisäisestä tunnelmasta, Lou Jeanmonnot on sanonut kaiken!"
https://www.ski-nordique.net/je-suis-pr ... 1zec4xp-8AToinen uutinen:
"Julia Simon
Kuva: Nordic Focus
"Olen erittäin iloinen, etten enää ole ampumahiihtäjä Ranskan joukkueessa."
Kirjailija Mirko Hominal12.12.2025
Jakaa
Facebook
Viserrys
Instagramissa
Ampumahiihto - Myrkyllinen ilmapiiri, Julia Simonin paluu, tulipalo ei ole läheskään sammunut naisten joukkueessa. Jopa Marie Dorin Habert halusi puhua.
Surullisia aikoja
Jos jotkut luulivat Julia Simonin paluun joukkueeseen rauhoittavan tilanteen, he olivat pahasti väärässä. On selvää, että joukkuetovereiltaan palloa varastaneen pelaajan paluu on vain sytyttänyt konfliktin uudelleen.
Lou Jeanmonnot reagoi nopeasti ja puhui suorassa lähetyksessä L'Equipe-kanavalla ryhmän surullisesta ilmapiiristä sekä osoitti samalla ehdottoman tukensa Justine Braisaz-Bouchetille, joka oli kollegansa tekojen uhri ja jota oli uhkailtu useaan otteeseen sosiaalisessa mediassa.
Tänään jopa hyvin hienovarainen Marie Dorin Habert puhui tästä tilanteesta ja oli hyvin suorapuheinen Julia Simonia kohtaan:
" Olen sanonut tätä jo kolmen vuoden ajan: ' Olen erittäin iloinen, etten enää ole urheilija tässä Ranskan joukkueessa'", Marie Dorin-Habert sanoi L'Équipe-kanavan kuvauksissa.
"Nämä saattavat olla kovia sanoja, mutta jossain vaiheessa urheilijana sinulla on myös vastuu lajin imagosta. On sääli, että tämä asia on saanut tällaiset mittasuhteet."
Se on monimutkaista, koska kehitymme urheilijoina, mutta kehitymme myös ihmisinä. Meidän ei välttämättä tarvitse olla läheisiä ystäviä suoriutuaksemme hyvin, mutta tiedän, ettei minulla ole mitään huonoja muistoja tapaamistani tytöistä.
Jopa ne tytöt, joiden kanssa minulla oli vähiten yhteistä, minulla on edelleen ilo tavata heidät tänään, koska se oli ennen kaikkea inhimillinen seikkailu.
Urheilu herättää voimakkaita tunteita, ja niiden jakaminen luo vahvoja siteitä.
"On sääli, kuten Lou sanoo, elää uraansa ympäristössä, jossa joutuu pystyttämään esteitä, keskittymään yksinomaan urheilulliseen puoleen ja jättämään huomiotta koko inhimillisen puolen suojellakseen itseään", hän totesi.
Samaan aikaan Julia Simon, pyytämättä koskaan julkisesti anteeksi tai puuttumatta asiaan, sanoi olevansa tyytyväinen kilpailuunsa mainiten vain paluun, joka "ei ollut välttämättä helppo".
"