Kuka on lempikuljettajasi?

Keskustelua Formuloiden kuninkuusluokasta

Valvoja: Tuomaristo

Re: Kuka on lempikuljettajasi?

ViestiKirjoittaja James » 27.04.2009 14.01

Kimi ehdottomasti ja Massalle toivon menestystä, jotta Ferrari saisi pisteitä paljon.
Vaikka suomalainen olen niin ei Kovalaisen otteet pahemmin kiinnosta. Yleensäkin Kimin voitto on minulle paljon tärkeämpi tapahtuma kuin Heikin voitto vaikka aina onkin hyvä että suomalainen pärjää.
"Ja jos jokin asia on varma, se on aivan varma."
Avatar
James
Olympiavoittaja
 
Viestit: 220
Liittynyt: 16.03.2009 23.32
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kuka on lempikuljettajasi?

ViestiKirjoittaja Antrea Vuoksenranta » 23.07.2009 08.41

Ehdottomasti Heikki Kovalainen ja Kimi. Muihin lempi kuljettajiini kuuluu (ihme kyllä) Jarno Trulli ja Jenson Button. :1:

Ensimmäinen viestini!
Hei! Olen Antrea Vuoksenranta. Nimimerkkini tulee isoisäni syntymä paikasta Antreasta. Minut tunnetaan netissä myös nimimerkeillä: DJ Rela, FormulaScape, FoSc, gotGot, Squier-I sekä Antrea Vuoksenranta.
Minä pidän autoista, Formuloista, videopeleistä, Kitaroista, (varsinkin Fendereistä) Aku Ankasta ja tietysti Top Gearista kuten Avatarista huomaa. Itselläni on myös oma foorumi joka on nimeltään Paratiisitie.
Avatar
Antrea Vuoksenranta
Penkinlämmittäjä
 
Viestit: 7
Liittynyt: 23.07.2009 08.36

Re: Kuka on lempikuljettajasi?

ViestiKirjoittaja Iffe » 13.12.2010 11.01

Kimi, Heikki, Jarno ja Timo... kyllähän meillä näitä suomalaisia riittää. :lol:

Nojoo, mutta lempparini oli Räikkönen. Mutta nyt kun kimi on sivussa, niin täytyy kannattaa Heikkiä. Toivottavasti Lotus kulkisi paremmin ensi kaudella. : )
Iffe
Päävalmentaja
 
Viestit: 117
Liittynyt: 12.12.2010 20.26

Re: Kuka on lempikuljettajasi?

ViestiKirjoittaja Vettel-Fani » 22.07.2011 20.21

Lempi kuskini on Sebastian Vettel.
Vettel ja Code Lyoko ovat parhaat.
Avatar
Vettel-Fani
Juniori
 
Viestit: 28
Liittynyt: 22.07.2011 20.16

Edellinen

Paluu F1

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron