Kysy gurulta strategioista

Kaikkea vedonlyöntiin liittyvää

Valvoja: Tuomaristo

Re: Kysy gurulta strategioista

ViestiKirjoittaja SixtySix » 12.01.2010 21.06

Ootko miten perehtynyt vedonlyöntibonuksilla pelaamiseen? Jos pelaa eri vedonlyöntitoimistojen tarjoamat bonukset ja muutenkin etsii vähintään sellaisia vetoja, jotka ovat odotusarvoltaan +-0 (mieluiten tietysti ylikertoimia), niin siitähän jää pitkässä juoksussa hyvin voitolle. Ainakin tällä sivulla on listattu melko kattavasti vedonlyöntibonukset eri sivustoilta. Kiitoksia muuten asiantuntevasta tekstistä. Itse olen kyllästynyt vihjeisiin ja strategioihin, joissa matematiikkaa ei oteta huomioon.
SixtySix
Pallopoika
 
Viestit: 2
Liittynyt: 12.01.2010 20.41

Re: Kysy gurulta strategioista

ViestiKirjoittaja chesswinner » 18.01.2010 00.18

SixtySix kirjoitti:Ootko miten perehtynyt vedonlyöntibonuksilla pelaamiseen? Jos pelaa eri vedonlyöntitoimistojen tarjoamat bonukset ja muutenkin etsii vähintään sellaisia vetoja, jotka ovat odotusarvoltaan +-0 (mieluiten tietysti ylikertoimia), niin siitähän jää pitkässä juoksussa hyvin voitolle. Ainakin tällä sivulla on listattu melko kattavasti vedonlyöntibonukset eri sivustoilta. Kiitoksia muuten asiantuntevasta tekstistä. Itse olen kyllästynyt vihjeisiin ja strategioihin, joissa matematiikkaa ei oteta huomioon.


Nyt täytyy myöntää että loppui kyvyt kesken.

Silloin kun mä aloitin vedonlyönnin, ei kukaan Suomessa tiennyt mistään bonuksista mitään, ja siinä vaiheessa kun niitä alkoi saamaan, mulla oli valittavana 2 huonoa vaihtoehtoa:

a) pelaa pienillä panoksilla ja ota varmat bonukset
b) pelaa isoilla panoksilla voittaaksesi enemmän mutta riskialttiimmin

Mulla oli silloin ongelma nimeltä pelikassa. Mulla meni riittävän hyvin ettei panosten pienentäminen kannattanut, mutta ei niin hyvin että olisin halunnut riskeerata suuria rahasummia. Näinollen bonushuoraaminen jäi tekemättä.

Noin yleensäottaen pelikassa on pyhä. Jos haluat menestyä vedonlyönnissä, sun tärkein tehtävä on suojella sitä viimeiseen hengenvetoon. Sen vuoksi jos sulla on niin vähän paalua että nuo bonukset houkuttaa, pelaat luultavasti liian suurilla panoksilla jos yrität täyttää bonusehdot. ( En tosin tiedä vedonlyönnin bonusehtoja, yritän soveltaa sen perusteella mitä tiedän pokerista ). Jos sulla taas on tarpeeksi paalua, pelikassan suojeleminen on entistä tärkeämpää, eikä kannata ottaa isoja riskejä saadakseen vähän lisää.

Mututuntumani on että bonuksista ei ole sen suuremmin iloa. Mua parempiakin vedonlyöjiä tästä maasta kuitenkin löytyy. Esimerkiksi osoitteessa www.ylikerroin.com joku varmaankin auttaa mielellään. Foorumille kirjoittelu edellyttää rekisteröitymistä.
Avatar
chesswinner
Elävä legenda
 
Viestit: 1086
Liittynyt: 26.07.2007 14.11

Edellinen

Paluu Vedonlyönti

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron