Nyrkkeily

Uinti ja lentopallo, tai vaikka soutu ja jousiammunta.

Valvoja: Tuomaristo

Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja rulezman » 31.08.2008 10.56

Tehrään nyt sitten vielä nyrkkeilykin aihe, kohtuu suosittu laji kuitenkin ympäri maailmaa...
Eilen tuli Maxilta jotain matseja ja meidän tähtemme Amin Asikainen tyrmäsi Brasilian Roberto De Oliveira de Jesusin heti toisessa erässä, Brassi oli muutaman minuutin sitten siinä ihan pihalla 8-)

Asikainen sitten valmistuu EBU:n keskisarjan titteliotteluun, matsin päivämäärää ei ole vielä päätetty...

Seuraako kukaan täällä aktiivisesti nyrkkeilyä? Itse jonkin verran seuraan, mutta ilman nyrkkeilyäkin pärjään...
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Avatar
rulezman
Oliver Kahn
 
Viestit: 16315
Liittynyt: 02.07.2007 13.10
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Nasty » 31.08.2008 12.13

Ei tule kauheasti nyrkkeilyä seurattua. Jos tulee joku hyvä matsi telkkarista, niin kyllähän sen kattoo, mutta ei muuten.
"As long as I breathe, I attack." - Bernard Hinault

"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
Avatar
Nasty
le Patron
 
Viestit: 1632
Liittynyt: 08.02.2008 15.22

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Jonzku92 » 31.08.2008 15.07

Hyvin löi Asikainen brassin mattoon . :shake:
Oliveira makasi maassa minuutteja, ennen kuin kykeni nousemaan edes istumaan.

"Tunsin kädessä, että mies menee alas. Ei tällaiset kuitenkaan ole mitenkään kivoja juttuja", EM-tittelin tähtäävä Asikainen totesi ottelun jälkeen.

Itse seurailen nyrkkeilyä sen verran, että Asikaisen ottelut katson/luen mitä tapahtuu ja iltaisin Eurosportilta katselen sivusilmällä nyrkkeilyä samalla kun olen koneella ja silloin kun sitä sieltä tulee. Tämä on kuitenkin vain sellasta katselua, että juuri ja juuri tiedän ketkä ovat vastakkain jne. Eurosport sattuu olemaan iltaisin ( 00.00 jälkeen ) kanava joka pyörii televisiossa ( jos ei miltään muulta tule mitään mielenkiintoista ohjelmaa/leffaa ), kun Urheilukanava lopettaa tarjoilun kello 00.00.
"No niin, nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta menee äänikin."
-Voitto Liukkonen, Jalkapallon MM-kisoissa 1978
Jonzku92
Mr. Urheilu
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 05.08.2008 23.19
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Jonzku92 » 18.09.2008 02.08

Amin Asikainen pääsee ottelemaan Euroopan mestaruudesta kotiyleisön edessä, kun mestaruusottelu järjestetään Helsingissä 28. marraskuuta. Vastustajaksi EM-titteliotteluun astelee saksalainen Khoren Gevor.
"No niin, nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta menee äänikin."
-Voitto Liukkonen, Jalkapallon MM-kisoissa 1978
Jonzku92
Mr. Urheilu
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 05.08.2008 23.19
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Osokrori » 18.09.2008 19.51

Jonzku92 kirjoitti:Amin Asikainen pääsee ottelemaan Euroopan mestaruudesta kotiyleisön edessä, kun mestaruusottelu järjestetään Helsingissä 28. marraskuuta. Vastustajaksi EM-titteliotteluun astelee saksalainen Khoren Gevor.

Saa nähä, Aminhan on sanonut että jos tappio tulee niin se on ura siiten ehkä siinä.
Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua.
Osokrori
Herrasmiespelaaja
 
Viestit: 367
Liittynyt: 18.09.2008 16.39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Osokrori » 28.11.2008 15.23

Onkos ketään tänään tulossa tuohon matsiin? Itse olen menossa kun sain lipun IS Veikkaajan tilaamisesta
Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua.
Osokrori
Herrasmiespelaaja
 
Viestit: 367
Liittynyt: 18.09.2008 16.39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja rulezman » 28.11.2008 17.28

Osokrori kirjoitti:Onkos ketään tänään tulossa tuohon matsiin? Itse olen menossa kun sain lipun IS Veikkaajan tilaamisesta


Eipä nyt kattomaan menossa olla, mutta kyllä pitää töllöstä kattoa, eiköhän Asikainen vie, vaikka tuijotuskisa päättyikin tasuriin 8-)

Kello 22:30 siis Asikaisen ja Grevorin matsi, Maxilta tulee
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Avatar
rulezman
Oliver Kahn
 
Viestit: 16315
Liittynyt: 02.07.2007 13.10
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja rulezman » 29.11.2008 09.21

Ei kyllä ollut Asikaisella mitään jakoa, ihan altavastaajana oli koko ottelun, komea lynti kyllä Gevorilta, Asikainen ei kyllä muutamaan minuuttiin tajunnut maailman menosta yhtään mitään...
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Avatar
rulezman
Oliver Kahn
 
Viestit: 16315
Liittynyt: 02.07.2007 13.10
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Osokrori » 29.11.2008 09.40

Oikeassa olet, alusta asti huomasi että huonosti käy... Mutta tunnelma oli mahtava ja hieno ilta kaiken kaikkiaan
Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua.
Osokrori
Herrasmiespelaaja
 
Viestit: 367
Liittynyt: 18.09.2008 16.39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja chesswinner » 20.12.2008 21.00

Oikeusmurha!

Kaikki Tolppolan ja italialaisen nobodyn matsin nähneet kyllä näki kumpi siinä ottelussa oli parempi ja sitten lahjottu tuomari lahjotun lääkärin avustuksella pelastaa makaroonin.

Aiemmin olen edes jossain määrin uskonut nyrkkeilyn puhtauteen, mutta eilinen matsi jäi meikäläisen viimeiseksi mitä tulee "jalon kamppailu-urheilun" seuraamiseen.
Avatar
chesswinner
Elävä legenda
 
Viestit: 1086
Liittynyt: 26.07.2007 14.11

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja r2-d2 » 20.12.2008 22.37

En juurikaan välitä nyrkkeilystä. Ei näy MAX, joten ei ole mahdollisuuttakaan katsoa. Pari kaveria harrastaa nyrkkeilyä, ja heiltä välillä kuulee näitä juttuja 8-) Toinen kavereista muuten iski SM-hopeaa, vasta vuoden harrastanut lajia joten kelpo suoritus!
Pelicans - FC Barcelona - FC Lahti
Kuningas + Huuhkajat
Avatar
r2-d2
Elävä legenda
 
Viestit: 847
Liittynyt: 29.07.2007 16.50
Paikkakunta: lahti

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Anzta » 21.12.2008 11.12

Kyllä aina tulee nyrkkeilyä katsottua jos näitä em-titteleitä suomalaiset yrittävät. Tosin nyt jäi Tolppolan titteliottelu väliin, mutta vähän oikeusmurhalta se vaikutti. Mutta minkäs teet.
Jokerit&Hanlonin taitokiekko
Avatar
Anzta
Maailmanmestari
 
Viestit: 203
Liittynyt: 07.07.2008 14.42

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Jonzku92 » 19.01.2009 23.02

Amin Asikainen on päättänyt jatkaa ammattilaisuraansa [smilie=hesse_bow.gif] Hän vakuutti olevansa edelleen motivoitunut ja kertoi menestyshalunsa olevan kova.
Marraskuussa EM-titteliottelun Khoren Gevorille hävinnyt Asikainen, sanoi mielensä olevan maassa ensimmäiset pari viikkoa häviönsä jälkeen, mutta sitten alkoivatkin jo ajatukset jatkamisesta pyöriä mielessä.
"No niin, nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta menee äänikin."
-Voitto Liukkonen, Jalkapallon MM-kisoissa 1978
Jonzku92
Mr. Urheilu
 
Viestit: 1464
Liittynyt: 05.08.2008 23.19
Paikkakunta: Kotka

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Anzta » 20.01.2009 14.59

Hienoa että Amin jatkaa! Amin on kuitenkin tehnyt Suomalaiselle nyrkkeilylle hyvää!
Jokerit&Hanlonin taitokiekko
Avatar
Anzta
Maailmanmestari
 
Viestit: 203
Liittynyt: 07.07.2008 14.42

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Nasty » 02.02.2009 14.08

Suomalaisen neurologin Tapani Salmen mielestä ammattilaisnyrkkeily pitäisi kieltää epäeettisenä lajina.
IS kirjoitti:- Se on ainoa urheilumuoto, jossa vahingoittamalla toisen aivoja voi menestyä. Ei tällä tavoin saisi olla enää 2000-luvulla, Salmi kertoo Mediuutisissa.
...
- Kun tähdätään aivojen vahingoittamiseen ja lyödään toinen tajuttomaksi, jotta voitetaan, ei kyseessä ole enää eettinen urheilu, Salmi sanoo Mediuutisissa.


Aivan turhaa höpötystä mielestäni kun kyllähän ammattilaiset itsekin tietävät lajin riskit. Mitä mieltä muut?

Koko juttu http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1640140
"As long as I breathe, I attack." - Bernard Hinault

"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
Avatar
Nasty
le Patron
 
Viestit: 1632
Liittynyt: 08.02.2008 15.22

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Anzta » 02.02.2009 21.41

Tilannehan on se ettei ketään ole pakotettu harrastamaan nyrkkeilyä päinvastoin luulen, että monen pojan äidit ovat kauhusta kankeina pojan noustessa kehään. Eli itse miehet ja naisetkin tiensä valitsevat.

Tokihan laji on tavallaan julma, mutta siinä on sitä jotain minkä vuoksi tulee aina yritettyä seurata kun suomalaiset ottelee.
Jokerit&Hanlonin taitokiekko
Avatar
Anzta
Maailmanmestari
 
Viestit: 203
Liittynyt: 07.07.2008 14.42

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja MR.Donk » 17.02.2009 16.27

Seuraako täällä kukaan contender sarjaa jimillä loistavaa viihdettä mutta ottelu voisi
tehdä vähän paremmin koska esim ottelioiden vaimoja kuvatan aivan liikaa voisivat
keskittyä enemmän niihin ottelijoihin.
Kuva
Avatar
MR.Donk
Päävalmentaja
 
Viestit: 115
Liittynyt: 17.02.2009 15.45

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Nasty » 23.02.2009 14.18

MR.Donk kirjoitti:Seuraako täällä kukaan contender sarjaa jimillä loistavaa viihdettä mutta ottelu voisi
tehdä vähän paremmin koska esim ottelioiden vaimoja kuvatan aivan liikaa voisivat
keskittyä enemmän niihin ottelijoihin.


Katoin eilen tota ja siinä just sun K9 voitti sen Walterin. Itse kyllä toivoin toisinpäin ja Bundragehan oli koko aika Walterin kädessä kiinni. Nyt sitten kannustetaan Forbesia.
"As long as I breathe, I attack." - Bernard Hinault

"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
Avatar
Nasty
le Patron
 
Viestit: 1632
Liittynyt: 08.02.2008 15.22

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja MR.Donk » 23.02.2009 15.43

Nasty kirjoitti:
MR.Donk kirjoitti:Seuraako täällä kukaan contender sarjaa jimillä loistavaa viihdettä mutta ottelu voisi
tehdä vähän paremmin koska esim ottelioiden vaimoja kuvatan aivan liikaa voisivat
keskittyä enemmän niihin ottelijoihin.


Katoin eilen tota ja siinä just sun K9 voitti sen Walterin. Itse kyllä toivoin toisinpäin ja Bundragehan oli koko aika Walterin kädessä kiinni. Nyt sitten kannustetaan Forbesia.

Itse olen katsonut koko toisen tuotanto kauden joten tiedän miten koko sarja tulee päättymään jonka lisäi tiedän myös seuraavien Contender sarjojen voittajat.
Kuva
Avatar
MR.Donk
Päävalmentaja
 
Viestit: 115
Liittynyt: 17.02.2009 15.45

Re: Nyrkkeily

ViestiKirjoittaja Nasty » 23.02.2009 20.24

Mistä sää sitä niin kauas oot nähny?
"As long as I breathe, I attack." - Bernard Hinault

"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
Avatar
Nasty
le Patron
 
Viestit: 1632
Liittynyt: 08.02.2008 15.22

Seuraava

Paluu Muut lajit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa