Valvoja: Tuomaristo
![Juhla [juhla]](./images/smilies/juhla.gif)

MR.Donk kirjoitti:Itse tässä olen miettinyt missä on ollut suomen jalkapallon tuleva toivo Lauri Dalla Valle.Ei ollut karsinnoissa ei alle 21 maajoukkueessa.Herättää kysymyksiä miksi häntä ei valita?
yGo kirjoitti:MR.Donk kirjoitti:Itse tässä olen miettinyt missä on ollut suomen jalkapallon tuleva toivo Lauri Dalla Valle.Ei ollut karsinnoissa ei alle 21 maajoukkueessa.Herättää kysymyksiä miksi häntä ei valita?
Ei oo vastannut Kanervan puheluihin, kusi noussut päähän, haluaa enenmmän Italian joukkueeseen, kun on kaksoiskansalaisuus, ja sinnehän ei olisi enään mahdollisuuksia, jos pelaisi Suomen junnujengeissä.
calculator kirjoitti:yGo kirjoitti:MR.Donk kirjoitti:Itse tässä olen miettinyt missä on ollut suomen jalkapallon tuleva toivo Lauri Dalla Valle.Ei ollut karsinnoissa ei alle 21 maajoukkueessa.Herättää kysymyksiä miksi häntä ei valita?
Ei oo vastannut Kanervan puheluihin, kusi noussut päähän, haluaa enenmmän Italian joukkueeseen, kun on kaksoiskansalaisuus, ja sinnehän ei olisi enään mahdollisuuksia, jos pelaisi Suomen junnujengeissä.
Kovia syytöksiä, voitkohan antaa lähdetietoja?
OT: olen alkanut kiinnittää huomiota kirjoitusasuusi (koska olet ahkera kirjoittamaan, mikä on hieno asia). Koska asiaa ja tietoa sinulla tuntuu riittävän, voisitko kiinnittää aavistuksen huomiota kirjoitusasuun. Asiaasi on häiritsevää lukea kun pompit edestakas ja pointti katoaa. Ystävällinen pyyntö vain.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa