Kuulumisia

Kaikki mikä ei koske urheilua tänne.

Valvoja: Tuomaristo

Kuulumisia

ViestiKirjoittaja chesswinner » 28.07.2019 22.07

Tajusin tässä että palsta on elänyt jo yli kymmenen vuotta. Nyt uuden aktivoitumisen kunniaksi olisi kiva kuulla miten muita on elämä nakellut, mitä tulee vanhoihin naamoihin?

Ja saa tietty uudemmatkin naamat kertoa mitä perkelettä ootte duunaillut...

Viimeksi kun ite poikkesin, olin juuri toipumassa sydäristä. Sittemmin terveyshuolia on tullut lisääkin, ja olen hyväksynyt faktan että muu urheilu kuin penkkiurheilu on mun osalta ohi. Sitkeesti kouluttauduin uudelleen ja työskentelen nykyisin kirjanpitäjänä. Siitäkin joutaa pahimmilla hetkillä joustamaan. Onneksi on pomo joka ymmärtää että terveys edellä mennään, mulla on tuntiliksa ja melko vapaat työajat.

Pokeripöydästä tulee edelleen sivutuloja. Urheiluvedonlyönti nykyisin lähinnä vie, joka vinkkejäni lukiessa kannattaa pitää mielessä :D

Mutta mitenkäs alkuaikojen jäsenistö? Onko muita aktiiveja kuin minä ja rulettaja?
Avatar
chesswinner
Elävä legenda
 
Viestit: 1086
Liittynyt: 26.07.2007 14.11

Re: Kuulumisia

ViestiKirjoittaja rulezman » 28.07.2019 23.51

Hienoa, että chess on ainakin pahimmat terveysmurheensa selättänyt! Ja fooruminkin uudeelleenlöytänyt!

Koulut käyty, töisssä ollaan (ei toki koulutusta vastaavassa), vaimoke ja koira löytyy, lapsia ehkä lähitulevaisuudessa. Kauas on tultu foorumin alkuajoista, kun teininä tämän foorumin avasin, ei olisi uskonut, että vieläkin on pystyssä, kiitos siitä kaikille!
Siinäpä se elämä kaiketi pääpiirteittäin. Kuntosalilla tulee edelleen käytyä, toki hampaat irvessä ei ole enää vuosiin jaksanut treenata, kunhan edes vähän kunnossa pysyy, syöminen on nimittäin aika kivaa :D
Viime vuosina myös näin kovana snookerfanina innostunut snookervideoiden tekemisestä. Laatu on mitä on, mutta ihan mukavasti tuppaavat videot keräävän katsojia. Snookeralueelta asiasta kiinnostuneet osaavan varmaankin lisää kaivella.

Hienoa, että chess on ainakin pahimmat terveysmurheensa selättänyt!

Palstan alkuperäisistä aktiiveista vain kirja ja vilsu taitavat enää meidän lisäksi olla aktiivisia. Faktahan tuo taitaa olla, että tämänlaiset foorumit kuolevat ja näivettyvät pikkihiljaa pois. Muistan silloin kun 2007 avasin tämän mestan, niin melkein jokaisella jannulla oli omat foorumit. Nykyisin varsinkin tällaiset ilmaisfoorumit ovat todella katoava luonnonvara. Reddit, Twitter sun muut vievät mielenkiinnon.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Avatar
rulezman
Oliver Kahn
 
Viestit: 16317
Liittynyt: 02.07.2007 13.10
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kuulumisia

ViestiKirjoittaja SCHUMI » 14.04.2020 16.36

Aina kerran vuodessa muistelen vanhoja foorumeja joihin kävi kirjoittelemassa aikaa ennen somen valtakautta ja päätyy mm. tänne.

Ikää mittarissa tänä päivänä 22 ja tunnari tehty vuonna 2009. Time flies! Nuorena jannuna kyllä hirveällä innostuksella tullut kirjoiteltua kaikenlaista.

Nykyään urheilun parissa tulee osittain jopa tehtyä leipänsä. Harrastusmielessä alkanut jalkapallosta kirjoittaminen tapahtuu nykyään eräälle isommalle medialle. AMK-tutkinto tuli myös höntsättyä kolmeen vuoteen kasaan, mikäli oppari kelpaa ohjaavalle opettajalle ensi viikon seminaarissa. Kesäkuussa alkaa sitten duunit pankkimaailmassa, joka oli aikamoinen onnenkantamoinen tässä pandemian keskellä.

Urheilua tulee seurattua tiiviimmin kuin koskaan, nykyään myös kamppailulajit omien harrastusten vuoksi kiinnostuksen kohteena. Harvassa on lajit, joita ei hirveästi tule seurattua. Futis ja F1 edelleen toki prioriteettilistan kärjessä. Mahtavaa seurata jalkapallon nousukautta Suomessa tällä hetkellä.

Hauskaa kuulla myös muista kirjoittelijoista vuosien takaa! Ilo huomata, että Urheilufoorumilla on edelleen aktiivisuutta.
''Luulin, että hän tulisi pyytämään minulta anteeksi, mutta sen sijaan hän käski minua painumaan helvettiin.'' Marco Melandri kolaristaan Mika Kallion kanssa 16.8.2009 :mrgreen:
Avatar
SCHUMI
Michael Schumacher
 
Viestit: 650
Liittynyt: 19.04.2009 20.49


Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa