Esittele itsesi

Kaikki mikä ei koske urheilua tänne.

Valvoja: Tuomaristo

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Teemu » 30.09.2015 12.51

Päivittäis esittelyn ku edellinen vuodelta 2008.

Nimi edelleen Teemu, ikää 22 vuotta, naimisissa ja vieressä kulkee myös kohta kaks vuotta täyttävä poika. Niin ja kaks kissaa.

Tällä hetkellä jäin työttömäks, ennen sitä tuli käytyä metsäkoulu, mistä valmistuin koneenkuljettajaksi, sen jälkeen kolme kesää turvesuolla, ja sit siirryin L&T:lle, sitten koulunpenkille hankkimaan ammattipätevyydet ka hetken aikaa ajoin maansiirtohommissa kuorma-autoa ku siirryin trukkikuskiksi. Sieltä loppu sopimus ja siirryin takas L&T:lle ja nyt se ois loppu, ja kohti uusia haasteita. Oppisopimuspaikka pitäs löytää, nii pääsis opiskelee pölliautokuskiks.

Vapaa-ajanharrastuksia vietetään 52 neliöisessä hallissa autojen ja mopojen parissa ja jos liigakierros menossa niin radiossa soi SaiPan peli.

Kuvia härveleistä, ym. löytyy täältä
Syöksysämpylä Racing
Avatar
Teemu
Apulaisvalmentaja
 
Viestit: 62
Liittynyt: 23.09.2008 17.13
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja J00nas » 30.09.2015 13.35

Laitetaas itsekkin esittelyä, kun tälläinen puu tänne pomppasi.

Elikkä 22v kaveri, joka Hämeenlinnassa nykyään asustelee.

Työkseni toimin nykyään yrittäjänä isännöintialalla. Eipä ole koskaan tämä homma ollut mielessä, että alkaisi tekemään ja nyt erinäisten sattumien kautta toimitaankin yrittäjänä.

Vapaa-aikana tulee seurattua urheilua erittäin paljon ja lajeja aivan laidasta laitaan. Kohta taas alkaa reilu puolivuotinen jolloin nukkuminen on toisarvoista, kun NHL kausi pyörähtää käyntiin. Viikossa tulee katsottua varmaankin joku kymmenisen peliä eli kyllä se melkein on joka yö tulee jossain vaiheessa joku peli herättyä katsomaan.

Muuten pelailen jalkapalloa tuolla Tampereen vitosdivarissa ja talvella futsalia samalla sarjatasolla samassa Tampereen piirissä. Vedonlyöntiäkin tulee harrastettua päivittäin.
J00nas
Päävalmentaja
 
Viestit: 131
Liittynyt: 09.09.2015 11.42

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja vilsu » 02.10.2015 20.43

24v kundi. Pohjalaiset juuret, tällä hetkellä lokaatio Uudellamaalla ja ensi vuoden puolella kenties Helsinkiin ainakin pariksi vuodeksi. Urheilufriikki, jolla omat urheilusuoritukset keskittyvät lähinnä penkkiurheilun puolelle, vaikka jotain taustaa esim. suunnistuksessa ja koripallossa onkin.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
vilsu
Matti Nykänen
 
Viestit: 3365
Liittynyt: 19.09.2008 11.05

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja Daisy221 » 23.05.2017 06.45

Hei, olen Daisy Simpson, yliopistoprofessori, ja haluan uskoa, että olen erittäin hyvä ammatillinen freelance-kirjailija.
Apua kirjoittaa ja hyväntekeväisyyttä.
Daisy221
Pallopoika
 
Viestit: 1
Liittynyt: 23.05.2017 06.42

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja varis » 23.05.2017 09.18

Daisy221 kirjoitti:Hei, olen Daisy Simpson, yliopistoprofessori, ja haluan uskoa, että olen erittäin hyvä ammatillinen freelance-kirjailija.
Apua kirjoittaa ja hyväntekeväisyyttä.

Minäkin haluan uskoa, mutta jotenkin en vain usko.
Avatar
varis
Elävä legenda
 
Viestit: 5239
Liittynyt: 31.07.2015 13.31

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja finishbetter » 24.05.2017 18.39

Kuva
Foorumin virallinen sekopää
finishbetter
Foorumin sekopää
 
Viestit: 2200
Liittynyt: 20.08.2016 18.08

Re: Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja joe » 10.07.2017 14.18

Olen pallopoika. Niin ainakin tämä foorumi väittää.
joe
Elävä legenda
 
Viestit: 730
Liittynyt: 23.04.2017 13.59

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa