Travian

Kaikki mikä ei koske urheilua tänne.

Valvoja: Tuomaristo

Re: Travian

ViestiKirjoittaja Killosseum » 12.12.2015 22.16

Ai että, ennen tuli pelailtua ja 14 kylää taisi olla ennätys. Pitäisi joskus pelailla pitkästä aikaa. Pelasin aina Speedillä tosin niin ei ole siihen enää aikaa.
#ForzaJules
Killosseum
Päävalmentaja
 
Viestit: 136
Liittynyt: 25.06.2015 13.29

Re: Travian

ViestiKirjoittaja vilsu » 12.12.2015 22.23

Speed on tosiaan sen verran nopeatempoista, että siihen oikeasti pitäisi sitten panostaa enemmän. Normaalilla nopeudella riittää vähempi, kunhan saa sen alun pyörimään. Niin ja oma ennätys tosiaan nyt käsillä, kun kylä numero 21 putkahti maailmaan.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
vilsu
Matti Nykänen
 
Viestit: 3365
Liittynyt: 19.09.2008 11.05

Re: Travian

ViestiKirjoittaja vilsu » 16.08.2016 15.53

Vihdoin serverin voitto napsahti myös omalle kohdalle. Jokohan sitä tämän siivittämänä tajuaisi hetkeksi heittäytyä sivuun? :mrgreen: En edes muista missä vaiheessa tahkoaminen aloitettiin, tämän vuoden puolella taisi kuitenkin olla ja useampi kuukausi taas meni. Top-50 paikka jäi tällä kertaa henkilökohtaisesti saavuttamatta, 22 kylää oli pystyssä ja enempäänkin olisi saumat ollut jos olisi jaksanut enää tornin rakennuksen loppuvaiheessa paukkuja siihen suuntaan laittaa.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
vilsu
Matti Nykänen
 
Viestit: 3365
Liittynyt: 19.09.2008 11.05

Re: Travian

ViestiKirjoittaja vilsu » 21.03.2017 13.50

Ei osannut jättää rauhaan. :mrgreen: Alkuun serverit aina jänniä, mutta loppua kohden heittäytyy tylsäksi pakertamiseksi. Serverin voitto liitolta karkaamassa, mutta josko sitten ollaan ihan vaan piikkinä lihassa isommille. Henkilökohtaseksi tavotteeksi voisi ottaa vaikka top-40 sijoituksen.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
vilsu
Matti Nykänen
 
Viestit: 3365
Liittynyt: 19.09.2008 11.05

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa