osaako joku sanoa, miten tollasen 'pienennetyn' fontin saa pois näytöltä? Vituttaa kun ei nää lukea tekstejä, haluisin sellaseks "normaaliks".
edit: väärä alue, en muistanut että täällä on yleinen keskustelua!
Valvoja: Tuomaristo

Verbal kirjoitti:Kaikkein paras temppu on luopua Internet Explorerista ja siirtyä Firefoxiin:
http://www.mozilla-europe.org/fi/firefox/
Suosittelen ehdottoman vilpittömästi, sillä ero näillä selaimilla on kuin yöllä ja päivällä.
r2-d2 kirjoitti:Ilmennyt sellanen ongelma, että aina kun tulen foorumille niin pitää kirjautua uudestaan (vaikka olisi laittanut sen että kirjautuu automaattisesti). Onko muilla sama ongelma, vai onkohan mun internetasetuksissa jotain vikaa?
Verbal kirjoitti:r2-d2 kirjoitti:Ilmennyt sellanen ongelma, että aina kun tulen foorumille niin pitää kirjautua uudestaan (vaikka olisi laittanut sen että kirjautuu automaattisesti). Onko muilla sama ongelma, vai onkohan mun internetasetuksissa jotain vikaa?
Jos olet ruksinut tosiaan sen automaattisen sisäänkirjautumisen, niin vika on todennäköisesti cookie-asetuksissa. Mitä selainta käytät?
r2-d2 kirjoitti:Verbal kirjoitti:r2-d2 kirjoitti:Ilmennyt sellanen ongelma, että aina kun tulen foorumille niin pitää kirjautua uudestaan (vaikka olisi laittanut sen että kirjautuu automaattisesti). Onko muilla sama ongelma, vai onkohan mun internetasetuksissa jotain vikaa?
Jos olet ruksinut tosiaan sen automaattisen sisäänkirjautumisen, niin vika on todennäköisesti cookie-asetuksissa. Mitä selainta käytät?
Mozilla Firefox. Pitänee kattella noita asetuksia.
EDIT. Ongelma ratkaistu. Näköjään olin jotain säätänyt, että ei tallentunut nuo tiedot lomakkeisiin..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa