Valvoja: Tuomaristo
![hesse_bow [smilie=hesse_bow.gif]](./images/smilies/hesse_bow.gif)

Miten voi olla että en koskaan itse voita kun jonkun hikisen 2e mutta esim kaverini voittaa aina yli kakskybää kun kattelen...?rulezman kirjoitti:Tuplapotti oli tänään sitten vaihteeksi ihan hyvällä tuulella, sain kolme kybää melkein kiskottua sieltä, kavereille sen jälkeen tottakai pitsat tarjosin
Osokrori kirjoitti:Miten voi olla että en koskaan itse voita kun jonkun hikisen 2e mutta esim kaverini voittaa aina yli kakskybää kun kattelen...?rulezman kirjoitti:Tuplapotti oli tänään sitten vaihteeksi ihan hyvällä tuulella, sain kolme kybää melkein kiskottua sieltä, kavereille sen jälkeen tottakai pitsat tarjosin
Mutta toista asiaa täällä piti kysyä, onko monillakin teistä noita maksullisia tv kanavia kuten vaikka MAx tai muita, eikös Eurosporttikin ole nykyään sellaisia...? Ittelä ei ole mutta isovanhemmilla käyn aina pummimassa mäkihyppyä ja formuloita...
Anzta kirjoitti:Tuplapotti on muuten sellanen pelikone mihin en enää koske. Aina saatana syöny mun rahat. Pokerimiehiä nykyään.

Anzta kirjoitti:Tuplapotti on muuten sellanen pelikone mihin en enää koske. Aina saatana syöny mun rahat. Pokerimiehiä nykyään.
Anzta kirjoitti:Noh kohtahan tulee ilmeisesti aivan persiistä revitty systeemi pelikoneisiin nimittäin jokaiselle tulee oma pelikortti, jolle sitten ladataan rahaa...Siihenkö pelaaminen loppuu.

rulezman kirjoitti:Kävin tossa just taas vähän hiihtolenkkiä vetämässä, oli kyllä aika mahtava keli, ihan jäinen latu, hurjalla vauhdille eteenpäin, varmasti aika lähellä omaa ennätystä meni kierros, harmi vaan ettei ollut sekkaria mukana...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa