Valvoja: Tuomaristo
kirja kirjoitti:Itseäni kiinnostaisi tietää, kuinka moni on saanut tikit.
~kirja

Teemu kirjoitti:Nyt ei tartettu tikkejä, vaikka pari tyttöä tuota kauhisteli ja patisteli lääkärii, ei siinä kun huolta pitävät, molemmat tulee huomenna tässä meillä iltaa viettämään, itse kyllä taidan olla koneella silloin..
Crick kirjoitti:Teemu kirjoitti:Nyt ei tartettu tikkejä, vaikka pari tyttöä tuota kauhisteli ja patisteli lääkärii, ei siinä kun huolta pitävät, molemmat tulee huomenna tässä meillä iltaa viettämään, itse kyllä taidan olla koneella silloin..
Oliko tuo vitsi? Et kai nyt sentään koneella istu, kun kauniimman sukupuolen edustajia saapuu kylään?![]()
Teemu kirjoitti:Anteeksi tuplaposti, mutta iltahan meni oikein mainiosti ja kivasti..![]()

rulezman kirjoitti:Teemu kirjoitti:Anteeksi tuplaposti, mutta iltahan meni oikein mainiosti ja kivasti..![]()
Mullakin meni ilta/yö ihan mukavasti, oli pientä (ehkä vähän suurempaakin) flirttailua yhen kivan Iranilaistyttösen kanssa, jonka olen tuntenut jo kauan, tiedä sitten minne asti homma etenee
Nasty kirjoitti:Tässä lähdössä pian laivalle, eli 24 tuntiin ei minua tule foorumeilla näkymään.

rulezman kirjoitti:Nasty kirjoitti:Tässä lähdössä pian laivalle, eli 24 tuntiin ei minua tule foorumeilla näkymään.
Tallinnaankos menossa?
Nasty kirjoitti:rulezman kirjoitti:Nasty kirjoitti:Tässä lähdössä pian laivalle, eli 24 tuntiin ei minua tule foorumeilla näkymään.
Tallinnaankos menossa?
eikä onnea tyttörintamallakaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa