Ei vittu mikä hallitus
Anniskelu loppuu 22.00
Vittu onneksi olen lopettanut dokaamisen, voi morjens!
Valvoja: Tuomaristo
En ymmärrä, miten olisin kiihkomielinen. Tuon vain esiin faktaa.
Ravintolat kiinni klo 23.00![]()
![]()
Ei vittu mikä hallitusEi muuta ku perunantaimenia.....
![]()
![]()
Anniskelu loppuu 22.00![]()
![]()

Mikä tässä nyt on niin absurdia. Enemmän ihmetyttää tuo asiakaspaikkojen puolittaminen, millä ei todellisuudessa ole mitään muuta kuin haittaa kaikille osapuolille.
. Edelleen voisin kysyä, miksi ei ole selvää kuvaa siitä väitetystä roinasta, joka Kuun pinnalle on muka jätetty.

rulezman kirjoitti:Tervetuloa 2020-luvulle, ootko lähimaksusta kuullut?
Meinaatko siis itse, että seuraavaa pandemiaa ei olisi tulossa? Itsekin osaan ennustaa, että seuraava pandemia tulee lähitulevaisuudessa. Tarkoittako tämä sitä, että olen Billin lähipiirissä?!
Tänään maksoin lähimaksulla ensimmäistä kertaa elämässäni ja oli erittäin negatiivinen kokemus meinaan se systeemi ei toiminut. Kortti ei toiminut jostain syystä ja jono venyi ja venyi. Hirveän jumppaamisen jälkeen sain lopulta maksettua. Käteisellä maksaessani minulla ei koskaan 40-vuoden aikana ole tullut vastaavanlaisia ongelmia ja maksamisen hidastumisia. Käteisellä maksaminen on nopeata, useasti kerään jo tasarahan käteen ja heitän vain myyjälle. Nopeata ja vaivatonta. Olenkin nyt koronan takia maksanut kortilla, mutta aijon palata takaisin käteiseen.
Riippuu ihan mitä who keksii kutsua pandemiaksi, mielestäni tämäkään ei ole mikään pandemia.

rulezman kirjoitti:Mikä mielestäsi olisi pandemia? Maailmanlaajuinen helposti leviävä tartuntatauti? Ei kun hetkinen...
Vai puhutaanko nyt The Who:sta? Mikä lie Peten mielipide asiaan?
rulezman kirjoitti:En ihan ymmärrä, että millä muotoa käteisen laskeminen tarkkaan tasarahaksi ja vielä sen odottaminen, että myyjä laskee rahat itsekin, on korttimaksua kätevämpi tai nopeampi tapa. Hämmentävää
Näin asiakaspalvelutyötä tekevänä ja kassan parissa silloin tällöin toimivana henkilönä on vaikea keksiä hyvää syytä käteisen käyttöön. Joo, hyvä on aina olla pieni summa käteistä jemmassa mahdollisia poikkeustilanteita varten.
rulezman kirjoitti:Oiskohan mahdollisesti käyttäjässä vika? Ja toki muistaakseni ensimmäistä kertaa lähimaksua käyttäessä kone pyytää näppäilemään koodin päätteelle. Olislohan myös tyyliin joka viideskymmenes kerta, kun päätee pyytä koodin syöttämään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa