Valvoja: Tuomaristo

yGo kirjoitti:Olen muuten alkanut vähän räväkämpiä väitteitä sanomaan Muut liigat- osiossa, jotta joku tarttuisi niihin..
![Wacky [smile_wacky]](./images/smilies/wacky.gif)
r2-d2 kirjoitti:yGo kirjoitti:Olen muuten alkanut vähän räväkämpiä väitteitä sanomaan Muut liigat- osiossa, jotta joku tarttuisi niihin..
Huomattu on. Muka Messi pystyisi tuplaamaan maalimääränsä jos osaisi laukoa molemmilla jaloilla hyvin
yGo kirjoitti:r2-d2 kirjoitti:yGo kirjoitti:Olen muuten alkanut vähän räväkämpiä väitteitä sanomaan Muut liigat- osiossa, jotta joku tarttuisi niihin..
Huomattu on. Muka Messi pystyisi tuplaamaan maalimääränsä jos osaisi laukoa molemmilla jaloilla hyvin
Teoriasa kyllä. Käytännössä ei. Kyllähän sillä tulee oikealle monta vetopaikkaa samoista etäisyyksistä mistä tekee vasurilla maaleja, mutta yleensä tyyntyy syöttämään.

rulezman kirjoitti:Ei muutes sattuis olemaan Jonzkulla tietoa, että kuinka paljon KooTeePeen tämän kauden kausikortti eroaa viime kauden kortista? Ei millään viittis mitään maksaa, niin vois viime vuoden kortilla sisään mennä...
rulezman kirjoitti:Ei muutes sattuis olemaan Jonzkulla tietoa, että kuinka paljon KooTeePeen tämän kauden kausikortti eroaa viime kauden kortista? Ei millään viittis mitään maksaa, niin vois viime vuoden kortilla sisään mennä...

yGo kirjoitti:Jääkiekon MM-roskakisosoilla ei ole väliä.

rulezman kirjoitti:Mitäs sitten, kun änärijanarit joutuvat jäämään olympialaisista tulevaisuudessa pois?
MM-kisat ovat ehdottomasti mielenkiintoinen tapahtuma, vuosikausia on tullut katottua kaikki pelit mitä on pystynyt, on ainakin seuraavana päivänä kovat jälkianalyysit sitten kavereitten kanssa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa