eli mikä siis vastauksesi tähän ajattelutapaan "et omista mitään, mutta olet onnellinen". Tuetko tätä ajattelumallia. Riittää ihan vastaukseksi KYLLÄ tai EI
Sori, kysymyksenasettelu on tässä niin tyhmä, että en oikein ymmärtänyt, että tässä on jotain vastattavaakin.
Jos ihminen on onnellinen, niin eihän tällöin sillä ole mitään väliä, että miten tämä saavutetaan (pl. toki muiden ihmisten onnellisuuden syöminen).
Jos olet onnellinen omistamatta mitään, niin 5/5!
Mutta nyt kun siis olet siirtynyt jo sille tasolle, että esittelet täysiä mielikuvituskysymyksiä, joilla ei ole minkäänlaista faktapohjaa, niin saanen kysyä myös!
Olen kuullut sanottavan, että M1999 tykkää vapaa-ajallaan harrastella suoranaisia sodomisia akteja naapurin Pertin kanssa. En siis väitä, että uskoisin näin olevan, mutta voisit kuitenkin kertoa, että miten mällitahrat saa parhaiten lähtemään nahkahousujen puntista? Kaverin puolesta siis kyselen.
- kyllä olen maininnut tästä, laita nyt se teksti missä uskon tämän olevan totta.
No mutta lueppa se ylempi viesti, yritä nyt ihan keskittyä hei jookos välillä!
Muistaakseni myös viittasit aiheeseen sanoilla "WEF-tavoite 2030", jonka sitten mitä ilmeisimmin virheellisesti tulkitsin, että kuvittelit tämän todentotta olevan se tavoite. Sorge siitä, mutta moisia lauserakenteits käyttämällä joudut itse ottamaan nyt vähäsen syytä sekaannuksesta omille kontoillesikin!
MTV:llä haastateltiin SM tason jääkiekkoilijaa, joka itse puhui rokotehaitasta, mutta pääuutisiin tämä käännettiin koronaviruksen syyksi.
Ah, tää klassikko tosiaan. Jos nyt pari pointtia välttämättä kyseisestä syvän päädyn pelottelupropagandasta haluat.
Nopeasti ulkomuistista, kyseinen liigapelaaja tosiaan sairastui sydänlihastulehdukseen(?) ensimmäisen kerran koronatartunnan saatuaan. Ennen yhtäkään rokotetta. Selkeästi siis rokottern syytä vai kuis?
Lisäksi muistaakseni facebookpostaus julisti kovaan äneen postaavansa "leikkaamattoman version", vaikka todellisuudessa tämäkään ei pitänyt paikkaansa.
Enempää en jaksanut kyseiseen hassutteluun perehtyä, mutta vasta-argumenttinne jälkeen voin mieluusti vielä jatkaa!
Ja taas päästäänkin tämän kautta siihen ongelmaan, että miksi vaikutat jatkuvasti näin helvetin tyhmältä ja miksi kaikki suoltamasi kirjallinen tuotos muistuttaa darraaamuista keburipulia. Jokainen somepostaus imaistaan sisään käyttämättä ripaustakaan lähdekritiikkiä, tai kaikesta päätellen edes omien aivosolujen aktivoimista. Et ole vieläkään kertonut, että mikä ajaa ihmisen moiselle turmion tielle?
Ja kyllä, rokotteista on Suomessa raportoitu muutamia satoja sydänongelmia. Osa näistä ei toki rokotteesta johdu ollenkaan, vaikka ajallisesti yhteen sopivatkin. Ja kyllä, kaikki tämä data on täysin avointa, joten sellaista asian peittelyä se...
Iso osa näistä sydängelmista toki johtuu siitä, että ihmisellä ei löydy malttia pysyä puolikuntoisena pois sieltä kovan rasituksen alueelta. Eikös se nyt ole ollut tiedossa jo joitain tuhansia vuosia, että kuumeisena tai edes kuumetaudista toipuvana kannattaisi harrastaa hikiliikuntaa. Harmittavasti monet tuntuvat tämän kultaisen säännön nykyaikoina unohtamaan.
Mitä pelätään kun ei voida tuoda pääuutisissa, a-studioissa yms. Vakavan rokotehaitan saaneita ihmisiä esiin.
Hyi sinua, väitit vielä, että tutustuit taannoin postaamaani linkkilistaan. Hyi valehtelijaa.
SIlti kyseinen hullu on yhdenkään median kyseenalaistamatta edelleen virassaan.
Jos en tietäisi paremmin, niin tässähän oikein vaatimalla vaaditaan, että avustan osaamatonta ja kokoan esille uutispaketin Kiuru-kritiikistä!
Käsittämätöntä että mielestäsi uutisointi on ollut tasapuolista esim. tässä asiassa
Ahaa, eli ongelma onkin siis siinä, että media ei kohtele kaikkia osapuolia tasapuolisesti, no nyt! Mä oon myös vähän pettynyt siitä, että kuinka harvoin media jaksaa keskustella Loch Nessin hirviöstä, vaikka ihan varppina sen ympärillä pyörivät yhteiskunnalliset anomaliat ovat iso asia!
Ilmeisesti siis ajatuskehäsi päässäsi on tullut sellaiseen lopputulemaan, että koronaviruksen ja koronarokotteen aiheuttamat haittavaikutukset ovat samalla viivalla ja media on tästä syystä iso paha mörkö, koska ei uutusoi näistä, täysin selkeästi samanarvoisista tekijöistä samanlaisella pieteetillä.
Ai että mitä mentaaliakrobatiaa! Jos todellakin ajatuksesi kulkevat näin päässäsi, niin saanen lopullisesti kruunata sinut Urheilufoorumin kautta aikojen tyhmimmäksi käyttäjäksi! Ja se on valitettavasti varsin kilpailtu titteli. Sano nyt pliiiiiiis, että et oikeesti

Isoin ongelma nyt tosiaan sinulla on tällä hetkellä, että mitä ilmeisimmin sitä omaa koronavastaista somekuplaasi seuraamalla olet saanut sellaisen, virheellisen, kuvan tilanteesta, että koronarokotteen haittavaikutukset olisivat jotenkin poikkeuksellisen vakavia.
Kyllä, kun mitä tahansa rokotetta jaetaan näin valtavia volyymeja, niin haittavaikutuksia syntyy takuuvarmasti. Kaksi vuotta on nyt koronarokotetta tosiaan ihmisille piikitetty miljardeja annoksia, eikä käytännössä mitään odottamatonta ole tullut asian tiimoilta esille. Paitsi toki Ah-fanin kaltaisten hörhöjen mielestä.
Mikäs on mp buranan aiheuttamista anafylaksia-oireista, jotka kliinisten tutkimusten mukaan esiintyvät n. 0,01-0,1 prosentilla lääkkeen nauttijoista? Miksi media vaikenee tästä!
Miksi media ei myöskään jatkuvasti tuo esille, että jokaisen rokotteen jälkeen sairastumisen riski vyöruusuun on selvästi koholla? Miksi näitä asioita peitellään!
Itse en ainakaan enää tiedä, että miten näitä vääriä uskomuksia saisi päästäsi korjattua, koska et ole millään muotoa kykeneväinen pohtimaan asioita oikeastaan yhtään miltään kantilta.
Olen nyt jo viimeistään menettänyt toivoni, että näillä jatkuvilla paskapuheidesi korjaamisilla olisi jotain vaikutusta. Surullista, mutta kai se on myönnettävä, että kaikki eivät ole pelastettavissa, vaan jotkut on vain parempi jättää räpiköimään sinne juoksuhiekkaan.
Nyt en enää jatkossa jaksa vaivautua, lupaan sen! Taidampa muokata skriptiä sen verran, että softa suodattaa viestisi suoraan näkymättömiin meikäläiseltä, niin ei tarvitse pelätä verenpaineeni puolesta!