Foorumin taso

Yleistä asiaa Urheilufoorumista

Valvoja: Tuomaristo

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja yGo » 24.02.2010 18.30

calculator kirjoitti:
yGo kirjoitti:Vittu mikä idiiotti sä olet, kun tuut tänne Foorumille, kirjotat 2 viestiä, ja nimität itteäs johtavaks Asiakirjottakaks..


Onneksi olkoon yGo! Onnistuit juuri tiivistämään tähän viestiisi foorumin ongelmakohdat. Juuri tätä Asiakirjoittaja tarkoitti.

Olen ehdottoman kiitollinen, että Asiakirjoittaja avasi suunsa, vaikken kaikessa olekaan samaa mieltä. Pidemmän aikaa minuakin on häirinnyt sen todellisen keskustelun puuttuminen täältä. Useat viestit ovat pelkkää tulosilmoittelua/muuta turhuutta (arvostele edellinen biisi), eikä varsinaiseta urheiluspekulointia ja analysointia tapahdu ollenkaan. Olisi hienoa, pohtia joukkueiden kokoonpanoja ja urheilupolitiikkaa maanläheisen syvällisesti (if you know what I mean). Foorumin keski-ikä on alhainen, mikä ehdottomasti vaikuttaa viestien sisältöön. Siksi "laadukkaat" kirjoittajat (kirja, Verbal, rulezman, Nasty...) voisivatkin näyttää esimerkkiä viiltävillä analyyseillään (joita olettekin tarjonnut, ja joita on ollut erittäin mielenkiintoista lukea). Mikäli saisimme laatuviestejä enemmän, saisimme mahdollisesti uusia käyttäjiä houkuteltua paikalle, jolloin keskustelua syntyisi entistä enemmän.

Missään nimessä, en tuomitsisi Asiakirjoittajan (vaikka, no offence, nimimerkki onkin hieman koominen) mielipiteitä, vaan ottaisin ne kehittävänä kritiikkinä, joista on hyvä lähteä miettimään foorumin parannuskohteita.

No otetaan viestien tilalle aktiivisuus. Ja kyllä ärsyttää kun tullaan ylimielisesti heti pyytämään modeja.
Forza AC Milan!
Avatar
yGo
Andrea Pirlo
 
Viestit: 1032
Liittynyt: 19.07.2009 21.15

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja Asiakirjoittaja #1 » 24.02.2010 19.25

yGo kirjoitti:Vittu mikä idiiotti sä olet, kun tuut tänne Foorumille, kirjotat 2 viestiä, ja nimität itteäs johtavaks Asiakirjottakaks..


Normaalisti kieltäytyisin keskustelemasta lapsen kanssa, jonka oikeinkirjoitus on tälläistä paskaa, mutta nyt täytyy todeta kuitenkin että kiitettävän hyvin olet onnistunut referoimaan foorumin syvimmän olemuksen yhteen ainoaan viestiin.

Urheilufoorumin johtava Asiakirjoittaja #1
Urheilufoorumin johtava Asiakirjoittaja #1
Asiakirjoittaja #1
Penkinlämmittäjä
 
Viestit: 12
Liittynyt: 21.02.2010 19.02

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja chesswinner » 24.02.2010 21.26

Piirun verran syvemmät analyysit urheilutapahtumista olisi tosiaan paikallaan.

Itsellä vähän sama ongelma kuin asiakirjoittajallakin. Ei jaksa tapella tuulimyllyjä vastaan.

Mitenkäs pojat olisi pieni uudistus ? Aletaan oikeasti miettiä urheilua eikä vaan heitellä tuloksia sinnetänne ? Kokeillaan edes. Itse lupaan tehdä jonkunlaisen ennakkokatsauksen miesten ampumahiihdon olympiaviestistä.

Ilmoitelkaahan tähän ketjuun kuka haluaa ottaa mitäkin vastuualueekseen. Jos saataisiin oikeasti tasokasta keskustelua aikaan niin ei se tosiaan ainakaan viihtyvyyttä vähentäisi.
Avatar
chesswinner
Elävä legenda
 
Viestit: 1086
Liittynyt: 26.07.2007 14.11

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja yGo » 24.02.2010 21.27

Lupaan lähteä foorumilta jos nuo sun muutokset tehdään, mun mielestä Foorumi on ihan hyvä tälläsenä rentona, vähän kevyempänä, ei perkule jos tästä tehdään sellanen tiukkapipo-foorumi.

Ja Chesswinner : Enpä mä kovin paljoa oikein pysty muualla antamaan kunnon keskusteluun asiaan, kuin Muut Liigat- alueella.¨

E: ASiakirjoittaja#1: Jep, otetaan pelkkiä yli 18v tänne foorumille.
Forza AC Milan!
Avatar
yGo
Andrea Pirlo
 
Viestit: 1032
Liittynyt: 19.07.2009 21.15

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja kirja » 25.02.2010 15.35

Asiakirjoittaja #1 kirjoitti:Mutta, jos ette halua kehittää yhtään tätä foorumia


Melkein kaikkien mielestä taso on huono (keskustelua ei ole, vaan pelkkiä tuloksia), mutta näkemyksemme eroavat toteutustavassa.

~kirja
Kaikkea ei voi saada.
Avatar
kirja
Vanha ja väsynyt
 
Viestit: 2649
Liittynyt: 07.08.2007 17.52

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja yGo » 25.02.2010 16.04

kirja kirjoitti:
Asiakirjoittaja #1 kirjoitti:Mutta, jos ette halua kehittää yhtään tätä foorumia


Melkein kaikkien mielestä taso on huono (keskustelua ei ole, vaan pelkkiä tuloksia), mutta näkemyksemme eroavat toteutustavassa.

~kirja


Suurin Ongelma on, jos esim sanoo jossain jälkilöylyissä

A-O 3-0
"Odotin O:oolta paljon enemmän, koska..."

Kukaan ei koskaan puutu näihin väitteisiin, ja sano jos on erimieltä, ja perustele miksi on erimieltä..
Forza AC Milan!
Avatar
yGo
Andrea Pirlo
 
Viestit: 1032
Liittynyt: 19.07.2009 21.15

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja yGo » 25.02.2010 20.57

Pahoittelen tuota viestiä muuten, tuli väsyneenä, ja kiireellä kirjoitettuna, ja vähän ärsyyntyneenä, joten tuli pari huonoa sanaa, kirjoitusvirheitä ym. Asiakirjoittaja #1 on loistava kirjoittaja, ja hyvää juttua tulee, mutta turha "ylimielisyys" pois, ja noin surkeita viestejä (kuin mun oli) tällä foorumilla harvemmin tulee.
Forza AC Milan!
Avatar
yGo
Andrea Pirlo
 
Viestit: 1032
Liittynyt: 19.07.2009 21.15

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja Aikapommi » 26.02.2010 17.06

Toisten viestien (lähinnä mielipiteiden) arvostelemisenkin voisi jättää pois. Tuskin ketään uuttakaan huvittaa toista kertaa tulla jos kommentoi vaikka Kimi Räikkösen voitto rallissa ( :lol: ) huonoksi asiaksi tms ihmeellistä ja kaikki haukkuu jätkän pystyyn.
Vai miten se oli?
Avatar
Aikapommi
Mr Urheilu
 
Viestit: 361
Liittynyt: 31.03.2009 19.16

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja calculator » 26.02.2010 18.38

Aikapommi kirjoitti:Toisten viestien (lähinnä mielipiteiden) arvostelemisenkin voisi jättää pois. Tuskin ketään uuttakaan huvittaa toista kertaa tulla jos kommentoi vaikka Kimi Räikkösen voitto rallissa ( :lol: ) huonoksi asiaksi tms ihmeellistä ja kaikki haukkuu jätkän pystyyn.


Haukkuu jätkän pystyyn on eri asia kuin eriävän mielipiteen esittäminen. On totta, että henkilökohtaisuuksiin ei pidä mennä mielipiteitä kertoessa, mutta mielipiteiden vaihdosta saa ja pitääkin tapahtua. Toivottavasti foorumilla ei haukuta ihmistä mielipiteensä takia vaan esitetään vasta-argumentti aiheesta.
Avatar
calculator
Päävalmentaja
 
Viestit: 114
Liittynyt: 08.01.2009 20.43

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja rulezman » 28.02.2010 13.18

Helvata mitä meininkiä, heti kun mä oon vähän aikaa poissa, niin hirveetä hulabaloota. Chesswinner nähtävästi antoi bannit sulle, käsittääkseni ihan itse sen päätti. Poistan bannit kunhan oikean nappulan löydän.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Avatar
rulezman
Oliver Kahn
 
Viestit: 16307
Liittynyt: 02.07.2007 13.10
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja chesswinner » 28.02.2010 13.25

rulezman kirjoitti:Helvata mitä meininkiä, heti kun mä oon vähän aikaa poissa, niin hirveetä hulabaloota. Chesswinner nähtävästi antoi bannit sulle, käsittääkseni ihan itse sen päätti. Poistan bannit kunhan oikean nappulan löydän.


Tutustu ensin tähän ketjuun:

viewtopic.php?f=42&t=737&start=20

Jos poistat ne bannit niin voit samantien poistaa mun modeoikeudet ja käyttäjätunnuksen.
Avatar
chesswinner
Elävä legenda
 
Viestit: 1086
Liittynyt: 26.07.2007 14.11

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja rulezman » 28.02.2010 13.31

Jaahas, enpäs ehtinytkään tota viestiketjua vielä lukea... Sovitaanko, että mä en edes tunge lusikkaani tähän soppaan.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Avatar
rulezman
Oliver Kahn
 
Viestit: 16307
Liittynyt: 02.07.2007 13.10
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja chesswinner » 28.02.2010 15.19

rulezman kirjoitti:Jaahas, enpäs ehtinytkään tota viestiketjua vielä lukea... Sovitaanko, että mä en edes tunge lusikkaani tähän soppaan.


Jep. Mitä useampi kokki sitä huonompi soppa.

Asiakirjoittaja on mun puolesta kyllä erittäin tervetullut foorumille, mutta tyylin on vaihduttava. Provosoiva teksti on todella hyvä juttu, mutta siihen on pystyttävä ilman turhaa haukkumista.
Avatar
chesswinner
Elävä legenda
 
Viestit: 1086
Liittynyt: 26.07.2007 14.11

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja MajorGrillo » 02.07.2017 01.10

Huhhuh johan foorumin taso nous omissa silmissä kun laittoi asetuksista finishbutterin mustalle listalle. Alkaa olee aika "valkotakkiselle valmis" - tason juttuja kyseiseltä herrasmieheltä.
"Saku Koivu is a MAN among men. He was an inspiration, a mentor, a friend, and an unbelievable competitor. He showed me what it meant to be"
-Sheldon Souray
Avatar
MajorGrillo
Mr Urheilu
 
Viestit: 422
Liittynyt: 18.11.2016 23.09

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja rulezman » 03.07.2017 14.08

MajorGrillo kirjoitti:Huhhuh johan foorumin taso nous omissa silmissä kun laittoi asetuksista finishbutterin mustalle listalle. Alkaa olee aika "valkotakkiselle valmis" - tason juttuja kyseiseltä herrasmieheltä.


Eipä finnishbetter oo muutenkaan tainut hetkeen kirjoitella. Tais mennä tunteisiin.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Avatar
rulezman
Oliver Kahn
 
Viestit: 16307
Liittynyt: 02.07.2007 13.10
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja MajorGrillo » 04.07.2017 08.52

Toistuvasti nimittelee kanssa forumisteja tyhmiksi ja mielellään telottaisi koko ihmisryhmän pois Suomesta.. :lol: Ehkä pieni hermoloma on hänelle itsellekin hyväksi. Tai sitten siirtyminen MV-Lehden forumille missä on muita viisaita ihmisiä :lol:
"Saku Koivu is a MAN among men. He was an inspiration, a mentor, a friend, and an unbelievable competitor. He showed me what it meant to be"
-Sheldon Souray
Avatar
MajorGrillo
Mr Urheilu
 
Viestit: 422
Liittynyt: 18.11.2016 23.09

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja vilsu » 04.07.2017 09.16

Eikös finishbetter jo ainakin kerran pitänyt lomaa täältä vastaavankaltaisessa tilanteessa? Eli "keskusteli" täällä omalla tyylillään ja omalla agendallaan ja lopulta veti palkokasveja nenäänsä kun joku ei vaan tykännyt.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
vilsu
Matti Nykänen
 
Viestit: 3365
Liittynyt: 19.09.2008 11.05

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja rulezman » 19.01.2021 13.37

Piilotin Yleisen keskustelun näkyvistä rekisteröitymättömiltä käyttäjiltä, jottei nyt joku potentiaalinen urheilusta kiinnostunut ihminen pelästi palstalla vallitsevaa oksennusta ja jätä sen takia rekisteröitymättä.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Avatar
rulezman
Oliver Kahn
 
Viestit: 16307
Liittynyt: 02.07.2007 13.10
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja joe » 04.07.2021 10.17

rulezman kirjoitti:Piilotin Yleisen keskustelun näkyvistä rekisteröitymättömiltä käyttäjiltä, jottei nyt joku potentiaalinen urheilusta kiinnostunut ihminen pelästi palstalla vallitsevaa oksennusta ja jätä sen takia rekisteröitymättä.

Ai jaa. Mulla näyttää olevan tänne edelleen nimimerkki mutta olen jättänyt foorumin seuraamisen käytännössä kokonaan, syynä on nimimerkin rulezman halukkuus konflikteihin ja riitelyyn. Tänään vilkaisin Yleisurheilu-osiota mutta siellä näytti meno ihan samanlaiselta useammassakin ketjussa.
Joitakin vuosia sitten vaihtelin yu-tilastoja nimimerkin Varis kanssa ja se oli mukavaa.
Mutta ei tämä foorumi minua varten ole.
joe
Elävä legenda
 
Viestit: 730
Liittynyt: 23.04.2017 13.59

Re: Foorumin taso

ViestiKirjoittaja rulezman » 04.07.2021 15.09

joe kirjoitti:
rulezman kirjoitti:Piilotin Yleisen keskustelun näkyvistä rekisteröitymättömiltä käyttäjiltä, jottei nyt joku potentiaalinen urheilusta kiinnostunut ihminen pelästi palstalla vallitsevaa oksennusta ja jätä sen takia rekisteröitymättä.

Ai jaa. Mulla näyttää olevan tänne edelleen nimimerkki mutta olen jättänyt foorumin seuraamisen käytännössä kokonaan, syynä on nimimerkin rulezman halukkuus konflikteihin ja riitelyyn. Tänään vilkaisin Yleisurheilu-osiota mutta siellä näytti meno ihan samanlaiselta useammassakin ketjussa.
Joitakin vuosia sitten vaihtelin yu-tilastoja nimimerkin Varis kanssa ja se oli mukavaa.
Mutta ei tämä foorumi minua varten ole.


Todella ikävää. Kai rakas ystäväiseni tiedät, että jokaista viestiä ei tarvitse lukea, saatikks nähdä vaivaa vastata niihin :o Mutta huolta, jos vielä eksyt tänne jostain syystä kirjoittelemaan, niin lupaan jatkossakin korjata virheelliset tietosi!
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Avatar
rulezman
Oliver Kahn
 
Viestit: 16307
Liittynyt: 02.07.2007 13.10
Paikkakunta: Kouvostoliitto

EdellinenSeuraava

Paluu Foorumin asiat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron