Suomen paras moottoriurheilija?

Keskustelua rallista, moottoripyöräilystä ja muusta moottoriurheilusta

Valvoja: Tuomaristo

Suomen paras moottoriurheilija?

Kimi Räikkönen
9
25%
Marcus Grönholm
10
28%
Mika Kallio
2
6%
Juha Salminen
4
11%
Samuli Aro
0
Ei ääniä
Mikko Hirvonen
1
3%
Heikki Kovalainen
1
3%
Mika Häkkinen
9
25%
 
Ääniä yhteensä : 36

Re: Suomen paras moottoriurheilija?

ViestiKirjoittaja vilsu » 29.09.2008 11.38

Mika Häkkinen on kuitenkin suomalaisen moottoriurheilun suurin nimi, vaikka onkin jo uransa ehtinyt lopettamaan. Eli sinne suunnalle meni oma ääneni.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
vilsu
Matti Nykänen
 
Viestit: 3365
Liittynyt: 19.09.2008 11.05

Re: Suomen paras moottoriurheilija?

ViestiKirjoittaja Teemu » 29.09.2008 13.43

Grönholm rallipuolelta, formuloista Häkkinen..

Sitten edesmenneitä rallikuskeja palvon kyllä suurelti, esim. Juha Kankkunen, Henri Toivonen (menehtyi Corsikassa '86, jos oikein muistan vuoden, auto syöksyi rotkoon ja tankissa pamahti. Runko vain jäljellä), Harri Toivonen, Ari Vatanen, Timo Salonen ja silleen.
Syöksysämpylä Racing
Avatar
Teemu
Apulaisvalmentaja
 
Viestit: 62
Liittynyt: 23.09.2008 17.13
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Re: Suomen paras moottoriurheilija?

ViestiKirjoittaja Nasty » 29.09.2008 13.50

Ääni meni Juha Salmiselle ihan vain sen takia, että hän on vaihtoehdoista selvästi paras omassa lajissaan, eli endurossa. 7 kertainen henk.koht. maailmanmestari, eniten voittoja jnejne.
"As long as I breathe, I attack." - Bernard Hinault

"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
Avatar
Nasty
le Patron
 
Viestit: 1632
Liittynyt: 08.02.2008 15.22

Re: Suomen paras moottoriurheilija?

ViestiKirjoittaja Antrea Vuoksenranta » 21.08.2009 08.32

No vaikka nyt Häkkinen ei ajakkaan enään vastasin hänet. Yksi harvoista Suomalaisista josta oli vastukseksi Michael Schumille. :1: Minulla onkin itse Suomalaisen mestarin nimmarikin. (jee!)
Hei! Olen Antrea Vuoksenranta. Nimimerkkini tulee isoisäni syntymä paikasta Antreasta. Minut tunnetaan netissä myös nimimerkeillä: DJ Rela, FormulaScape, FoSc, gotGot, Squier-I sekä Antrea Vuoksenranta.
Minä pidän autoista, Formuloista, videopeleistä, Kitaroista, (varsinkin Fendereistä) Aku Ankasta ja tietysti Top Gearista kuten Avatarista huomaa. Itselläni on myös oma foorumi joka on nimeltään Paratiisitie.
Avatar
Antrea Vuoksenranta
Penkinlämmittäjä
 
Viestit: 7
Liittynyt: 23.07.2009 08.36

Edellinen

Paluu Muu moottoriurheilu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa