Loeb kyllä kova kaveri sinällään, 47-vuotiaana käy pistelemässä pataan nuorempiaan. Toki rengasrikko avitti, mutta kaikki lasketaan. (kuukauden takaista Monte Carlon kisaa kommentoidakseni)
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
Onhan Rovanperä kyllä kova kaveri. Vauhti veressä.
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
Jyväskylän ralli käyntiin tänään. Onko joku menossa ihan paikan päälle?
Jotkut vielä epäilivät, että Kalle sulaa loppukaudesta ja pää ei kestä. Vielä mitä. Sitten jännittämään, että meneekö Lööpin ennätys rikki kuinka äkkiä.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Ei tullut vieläkään Kallelle Jyväskylän voittoa. Myös Lappi & Loubet ulos, Tänakilla moottorin kanssa ongelmia. Saataiskohan suomalaisista Suninen podiumille?
Rovanperälle sitten toinen perättäinen MM. Pitäisi löytyä vuoden urheilija äänestyksessä korkealla, sillä sanotaan se kaikkeen urheiluun liittyvä laki. Ensimmäisen MM:n voittaminen on vaikeaa, mutta toisen voittaminen putkeen on vielä vaikeampaa.
Ohan toi Kalle kyllä sinällään ihan kova kaveri Hänen tekemistään on kyllä kiva seurata.