Keitä huippu-urheilijoita olet nähnyt?

Selostajat, urheiluvideot, manageroinnit ja muut kilpailut.

Valvoja: Tuomaristo

Keitä huippu-urheilijoita olet nähnyt?

ViestiKirjoittaja Speedmax » 21.07.2015 20.39

Keksin tällaisen topicin. Olen joskus itse miettinyt tuota kysymystä. Eli keitä urheilijoita olet nähnyt livenä, jotka ovat arvokisamitalisteja Olympia-, MM- tai EM-kisoista, tai muista vähintään sen tasoisista kisoista.

Itse muistan äkkiseltään nähneeni ainakin seuraavat, näitä on varmasti paljon enemmänkin:
Arsi Harju
Pauli Nevala
Jorma Kinnunen
Seppo Räty
Juri Sedyh
Samppa Lajunen
Juha Mieto
Veikko Hakulinen
Lisäksi olen nähnyt Ville Ritolan aivan lähisukulaisen
"Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä tehdä niin isot että silmät putoilevat naisten päistä"
Speedmax
Latujen leijona
 
Viestit: 717
Liittynyt: 26.06.2015 19.45

Re: Keitä huippu-urheilijoita olet nähnyt?

ViestiKirjoittaja rulezman » 21.07.2015 21.00

Erilaisissa urheilutapahtumissa toki tullut kaikenlaisia urheilijoita nähtyä, mutta urheilutapahtumien ulkopuolella valitettavan vähän. Kuntosalia mitä käytän, käyttää myös KooKoon ja Kouvolan pesistiimin joukkueet. Kotkassa asuessani KTP:n korisjengi käytti samaa salia.
Kimi Räikkönen tuli joskus vuonna nakki veneellä vastaan. Selänne on aina näkynyt Kotka meripäivillä.
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Avatar
rulezman
Oliver Kahn
 
Viestit: 16307
Liittynyt: 02.07.2007 13.10
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Keitä huippu-urheilijoita olet nähnyt?

ViestiKirjoittaja Speedmax » 21.07.2015 21.35

Pari vuotta sitten olin katsomassa Tampereella alle 23-vuotiaiden Em-kisoja. Siellä näin ainakin Juri Sedyhin, joka oli palkintoja jakamassa ja tietysti paljon muita. Nooralotta Nezirin pronssijuoksun aidoissa näin paikan päällä.

Vähän aikaa sitten ilmeisesti Lokomotiv Jaroslavlin jääkiekkoilijat olivat jollain leirillä tossa lähitienoolla. Pari heppua oli samalla punttisalilla ja suurin osa urheilukentällä. Ymmärsin jonkun harasoon ja davain niiden puheesta.
"Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä tehdä niin isot että silmät putoilevat naisten päistä"
Speedmax
Latujen leijona
 
Viestit: 717
Liittynyt: 26.06.2015 19.45

Re: Keitä huippu-urheilijoita olet nähnyt?

ViestiKirjoittaja Speedmax » 22.07.2015 10.44

Tero Järvenpään olen myös nähnyt.
"Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä tehdä niin isot että silmät putoilevat naisten päistä"
Speedmax
Latujen leijona
 
Viestit: 717
Liittynyt: 26.06.2015 19.45

Re: Keitä huippu-urheilijoita olet nähnyt?

ViestiKirjoittaja rulezman » 22.07.2015 10.47

Oon muutes joskus törmännyt ihan kirjaimellisesti Stefan Koivikkoon, (googlatkaa) kun samoissa maastoissa juoksenneltiin :D
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
Avatar
rulezman
Oliver Kahn
 
Viestit: 16307
Liittynyt: 02.07.2007 13.10
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Keitä huippu-urheilijoita olet nähnyt?

ViestiKirjoittaja Iffe » 22.07.2015 12.21

Lol : p

Tosiaan urheilutapahtumissa on tullu nähtyä vaikka ketä, yleisurheilijoita, jalkapalloilijoita ja jääkiekkoilijoita nyt ainakin.

Tapahtumien ulkopuolella en oo nähny pahemmin oikeen ketään. Raimo Summasta näin kaupassa joskus muutamaanki otteeseen ja Kari Heikkilä (valmentanut mm. Kärppiä, Bluesia ja venäjällä KHL:ssä) oli vajaa 10 vuotta sitte meidän naapuri :D
Iffe
Päävalmentaja
 
Viestit: 117
Liittynyt: 12.12.2010 20.26

Re: Keitä huippu-urheilijoita olet nähnyt?

ViestiKirjoittaja finishbetter » 30.12.2020 19.49

Onhan noita, Pasi Rautiainen, Sami Hyypiä, Tony Halme, Robert Helenius, Niklas Hede Ewa Wahlström Ari Suhonen. Sara Kuivisto.. the list goes on .. Selostajista Tulee mieleen Hoopi Hänninen, Tapio Suominen, Antero Metaranta... Inka Henelius
Foorumin virallinen sekopää
finishbetter
Foorumin sekopää
 
Viestit: 2200
Liittynyt: 20.08.2016 18.08


Paluu Laidasta laitaan

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa