Sain tossa eilen viritettyä vanhan pleikkaykkösen pelikuntoon, pakko oli vähän Saksan joukkuetta katsoa vuonna 99, Kahn ei ollut ykkösmolari
Joku himputin Köpke.Kaikkien Fifojen selostajat ovat kylä ihan parhaita

Valvoja: Tuomaristo
Joku himputin Köpke.

realistic- kirjoitti:FIFA98 on taas aika legenda tietokoneella, varsinkin Romariolla futsal-hallissa!

Crick kirjoitti:Itse nyt viime viikolla tilasin netistä PES 5:sen XBoxille. On kyllä vaikeampi kuin edeltäjänsä, mutta harjoittelun kautta varmasti tulokset paranee. Vanha pelihän se on, mutta silti todella hyvä.
Verbal kirjoitti:Pro Evolution Socceria tulee joskus pelattua, onhan se täysin ylivoimainen nykypeleistä. FIFA ratsastaa vain ja ainoastaan laajemman joukkuearsenaalinsa avulla, ja tämäkin etu on jo tainnut huventua olemattomiin. Pelituntumahan on PES:issa aivan eri sfääreissä kuin EA Sportsin rahastussarjassa.
Legendaarisista peleistä mainittakoon tietysti muinainen Sensible Soccer.
Verbal kirjoitti:Toki tässä aiheessa voidaan keskustella myös manageripeleistä, joita ainakin itse olen hakannut enemmän. Nykyisinhän benchmark-sarja on Football Manager, jonka viimeisin osa - 2008 - oli jälleen erinomainen.
Verbal kirjoitti:
Toki tässä aiheessa voidaan keskustella myös manageripeleistä, joita ainakin itse olen hakannut enemmän. Nykyisinhän benchmark-sarja on Football Manager, jonka viimeisin osa - 2008 - oli jälleen erinomainen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa