Loukkaantumissuman keskellä tuli nyt sitten tappio pitkästä, pitkästä aikaa. 4-3 olivat lukemat kotijoukkueelle, odotin kyllä vielä selkeämpää voittoa.
Uskomatonta, mutta totta! Niin vain cup-taival jatkuu, vaikka neljä avauskokoonpanon pelaajaa puuttui tänään. Ilmeisesti vastustajallakaan ei ollut ihan paras mahdollinen kokoonpano, mutta ei se voiton (3-1) arvoa himmennä. Älkää kuitenkaan olko vihaisia minulle, kun jälleen siirtyy tuo turnauksen alku. Voittehan te toki pelata sen ilman minuakin, jos kyllästytte odottamaan. "Ensi kierroksella putoan varmasti..."
rulezman kirjoitti:Onko mikään muu taito yli kelvollisen ja onko paljonkin ikää?
Pelaaja ei ole suomalainen. Välttävä kokemus, välttävä johtaja. Hän on kiistelty henkilö, joka on tasapainoinen ja epärehellinen. Huono kentällä, mutta hyvä maalivahti. Maaleja uralla: 14 Hattutemppuja uralla: 1 35 vuotta ja 74 päivää, hyvä kunto, terve
Kotona 3-3 tasuri sarjakärjen kanssa ja putosin samalla kolmanneksi. Harmittaa kun johdin vielä 3-1 kun noin 10 minuutti ottelua jäljellä ja sen jälkeen sama heppu teki kaksi salamamaalia.
"As long as I breathe, I attack." - Bernard Hinault
"In the beginning of the year, I choose a few races that I want to win. Other than those races, I'm willing to work for others." - Bernard Hinault
"Parisuhteessa eläminen on kuin autolla ajo. Se on parasta kun kaksi ihmistä tekee sitä, mutta onnistuu se yksinkin. Itse ajan polkupyörällä." - Matti Kyllönen
6-0 hoitelin botin kotona rennolla pelillä ja vaihtokeskikentällä. Kakkosena sarjassa mennään ja seuraava vastus sitten sarjakärki vieraissa. Voittoon uskotaan vahvasti, mutta saatan käyttää "Vuoden tärkein peli" -edun, varsinkin jos vielä rentoillaan huominen cup-peli.
Tänään taas mitä luultavimmin voitto tulossa, kun botti asettuu vastaan, voitolla luultavasti nousisin sarjan kärkeen, kun sarjakärki taitaa ottaa tänään pataan, sekin on botti...
When Rulezman does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
6-3 kaatui silloinen sarjakärki vieraissa. Olen nyt sarjassa kolmantena, mutta kaikki neljä ensimmäistä ovat 12 pisteessä ja kolme ensimmäistä kahden maalin sisällä toisistaan. Tiukkaa todellakin on, mutta uskon kärkipaikan löytyvän muutamassa kierroksessa.