Innostusta triviaan?

Selostajat, urheiluvideot, manageroinnit ja muut kilpailut.

Valvoja: Tuomaristo

Triviaa?

:)
6
75%
...
2
25%
:(
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 8

Innostusta triviaan?

ViestiKirjoittaja kirja » 11.07.2008 18.55

Onko Urheilufoorumilla innostuneita ihmisiä triviaan? :)
Idea olisi, että ihmiset kokoaisivat itse joko 1/2/3/4/5 hengen joukkueita (Tätä saatte pohtia.) ja joukkueet ratkoisivat minun urheiluaiheisia kysymyksiäni. Voisin julkaista koko satsin kerralla. Aikaraja olisi, ja eniten oikeita vastauksia (yksärillä) minulle lähettänyt joukkue voittaisi.
Trivia tulisi viimeistään jouluksi ;)

Alla muutama mallikysymys, näitä saatte pohtia. Kuka löytää ensimmäisenä vastaukset? Tähän topiciin saatte kirjoittaa vastauksia, rulezman tietää oikeat.
Äänestäkää! ^^

1. Minä vuonna/vuosina joukkue, johon numerolla 13 jalkapalloa pelaava Görlitzissä syntynyt pelaaja siirtyi vuonna 1999, on voittanut UEFA-Cupin?
2. Minä vuosina Edson Arantes do Nascimento voitti seurajoukkueiden maailmancupin?
3. Minä vuonna Jesse Owens voitti neljä olympiakultaa samoissa kisoissa, ja mitkä lajit hän voitti?
4. Kenen moottoriurheilijan voittojen määrä ennen hänen uransa viimeistä kotikilpailua on sama kuin 189 cm pitkän jalkapalloilijan pelinumero?

~kirja
Kaikkea ei voi saada.
kirja
Vanha ja väsynyt

Re: Innostusta triviaan?

ViestiKirjoittaja Verbal » 11.07.2008 20.02

Ehdottomasti kiinnostaa. Pari ajatusta:

- Joukkueisiin, ainakaan kovin suuriin, ei foorumin käyttäjämäärä toistaiseksi riitä. Toiminee hyvin myös yksilökilpailuna.

- Internet -aikana on todella helppoa kaivaa kysymyksiin vastauksia. Kannattaa pyrkiä kehittämään kysymyksiä, joiden löytäminen on vaikeaa tai ainakin hidasta, sillä muutenhan kaikki keräävät täydet pisteet. Noista mallikysymyksistä ainakin kakkonen ja kolmonen on varsin helppo kaivaa pienellä googlettamisella.
Verbal
Tuomari

ViestiKirjoittaja r2-d2 » 11.07.2008 21.37

Ehdottomasti tällänen, tosin samaa mieltä kuin Verbal.
Pelicans - FC Barcelona - FC Lahti
Kuningas + Huuhkajat
r2-d2
Elävä legenda

ViestiKirjoittaja kirja » 04.02.2009 12.11

Minkälaista sitten haluaisitte? Jouluna ollut keräsi nolla osallistujaa.

~kirja
Kaikkea ei voi saada.
kirja
Vanha ja väsynyt

ViestiKirjoittaja Anzta » 04.02.2009 13.55

Kyllähän tämmöinen sopii. JA jokaisella tietty vain yksi vastaus saa ollla, ettei mene liian helpoksi :wink:
Jokerit&Hanlonin taitokiekko
Anzta
Maailmanmestari

Paluu Laidasta laitaan